[av_one_full first]
[av_heading heading=’Waarom een Opel of Renault bedrijfswagen ?’ tag=’h1′ style=’blockquote modern-quote’ size=’30’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’20’ padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#062d58′]
Wij zijn er gek op!
[/av_heading]
[/av_one_full]

[av_hr class=’custom’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’200px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=’#fd8100′ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]

[av_one_half first]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Waarom zijn wij zo gek op Nissan, Opel & Renault bedrijfswagens?

Al ongeveer 12 jaar is Renault een van de grootste leider in de bedrijfswagenmarkt van West-Europa. Na een verkoopsucces van meer dan 1 miljoen Renault Masters in vijfenveertig landen kwam in 2010 de opvolger.

De nieuwe Master en Movano zijn de top modellen van de merken Renault en Opel. Het vernieuwde model kwam uit in 2010 en is compleet vernieuwd ten opzichte van het oude model. Het verbeterde interieur en ergonomie van de bestuurdersplaats maakt deze auto tot één van de comfortabelste op de markt.

Zijn nieuwe 2.3 motor wordt aangeboden in 3 versies (100, 125 en 150 pk). Deze motor is afgeleid van de 2.0 Dci (M9R). Ondanks de kleinere cilinderinhoud ten opzichte van de oude 2.5 dCi levert de nieuwe 2.3 dCi meer koppel (tot +30 Nm). Deze motoren hebben allemaal de Euro 5-norm. Het gemiddelde verbruik ligt rond de 8 l/100 km, de 100PK is iets zuiniger en zit rond de 7.1 l/100km.

Wat wij ook uit de praktijk geleerd hebben is dat de onderhoudskosten een stuk lager zijn dan die van de voorganger. Dit komt ten eerste doordat er een een onderhoudsvrije distributieketting in plaats van een distributieriem in zit. En de verruiming van het onderhoudsinterval naar 40 000 km / 2 jaar (eerst bereikte termijn geldt). Over deze Long Life, oftewel verlengde onderhoudsinterval kunt u hier meer lezen. Tevens gaan de remschijven en –blokken die 20 % langer mee en bovendien gaat er een waarschuwingslampje branden bij slijtage van de remblokken op het dashboard.

Bijzonder design

Het uiterlijk van de nieuwe Master en Movano oogt bovenal robuust en van goede kwaliteit. De Master heeft een brede, gespoten grille en de grote, expressieve koplampen maken het front bijzonder en herkenbaar. De Movano daarentegen heeft een grote chrome grille waar het logo van Opel is in verwerkt is en daaronder een zwarte kunstsof grille.

Achter zien we de asymmetrische achterruiten terug, een bekend designkenmerk van de Master en Movano.  Ze hebben bredere achterlichten en portierhandgrepen gekregen. De dubbele koplampen en de in de buitenspiegels ingebouwde knipperlichten zorgen voor uitstraling en de nodige veiligheid.

Interieur Master & Movano

Het interieur bevat veel functionele opbergmogelijkheden. Ze zijn speciaal ontworpen voor voorwerpen (mobiele telefoon, laptop, documenten) die een berijder dagelijks nodig heeft en binnen handbereik moet hebben.

Ook het interieur is helemaal nieuw. De cabine is 5,7 cm langer, waardoor het vooral voor langere mensen comfortabeler is geworden ten opzichte van het oude model. De ontwerpers hebben zich vooral gericht op de ergonomie en het nut van de opbergmogelijkheden. Het dashboard is uitgevoerd in twee kleuren die terugkomen in de bekleding van de portieren. Alle opbergmogelijkheden en bedieningen zijn veilig binnen handbereik van de bestuurder geplaatst. Kortom, de cabine is een volwaardige werkplek voor zakelijke rijders die gewoonlijk veel tijd in hun auto doorbrengen.

Complete werkruimte

De nieuwe Master en Movano is voorzien van  twee belangrijke innovaties ter verbetering van de werkruimte:

Verbeterde en comfortabele en ergonomische bestuurdersplaats

Door de schuiner geplaatste bestuurderstoel en het kleinere, verticaler geplaatste stuurwiel is de rijpositie sterk verbeterd. De bestuurder kan zijn rijpositie verder aanpassen met behulp van diverse afstelmogelijkheden bij de bestuurderstoel en het stuur dat in de hoogte kan worden versteld.

Standaard veel uitrustingen

De nieuwe Master en Movano hebben een uitrustingen die het leven aan boord aangenamer en comfortabeler maken. Standaard elektrisch bedienbare ramen en elektrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels. Standaard centrale portiervergrendeling met afstandsbediening. Standaard een volledig tussenschot met raam waardoor de akoestiek beter is en de goederen in de laadruimte beter beschermd zijn. Standaard een passagiersbank met het eerder genoemde draaibare, naar de bestuurder te richten tafel.

[/av_textblock]

[/av_one_half][av_one_half]
[av_image src=’https://vissingabedrijfswagens.nl/wp-content/uploads/2015/10/Voorraad-bedrijfswagens-Vissinga-Bedrijfswagens-1030×773.jpg’ attachment=’10565′ attachment_size=’large’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

[av_image src=’https://vissingabedrijfswagens.nl/wp-content/uploads/2015/05/Opel-Movano-bedrijfswagen-specialist-1030×773.jpg’ attachment=’6942′ attachment_size=’large’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

[av_image src=’https://vissingabedrijfswagens.nl/wp-content/uploads/2015/03/9239516-1.jpg’ attachment=’3869′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

[av_image src=’https://vissingabedrijfswagens.nl/wp-content/uploads/2015/04/Renault-Master-2.3-DCI-L3H2-150PK-Full-Option-1-1030×773.jpg’ attachment=’5936′ attachment_size=’large’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

[av_image src=’https://vissingabedrijfswagens.nl/wp-content/uploads/2015/07/9886305-1.jpg’ attachment=’11475′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]
[/av_one_half]